Re: Podmiana jednego ciągu znaków na drugi w pliku tekstowym - problem ze skryptem

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Wed, 20 Mar 2013 02:51:35 +0100

W dniu 2013-03-20 01:16, Przemysław Ryk pisze:
> Mianowicie - tekst źródłowy, który potrzebuję zmienić, ma postać:
> D:\Przemysław Ryk\_Dokumenty\Rok 2012
> Jedno i drugie testowane narzędzie niestety wykłada się na literze ł. :(
> Plik XML (jak zeznaje Notepad++) jest zakodowany w UTF-8 (bez BOM).
> Próbowałem skrypt uruchamiać z wiersza poleceń z przestawioną stroną kodową
> na UTF (chcp 65001) - niestety na nic się to zdało. :(
Niestety konsola pod tym względem jest skopana. Spróbuj w batch'u wywołać
chcp na UTF-8 a zaraz potem echo "jakas tam bzdura". Sam zobaczysz, a raczej
nie zobaczysz :) Dodatkowo dochodzi zgodność znaku ł w różnych kodowaniach,
jeśli w XML jest UTF-8 to batch również musi zawierać znak ł w UTF-8, a i
strona kodowa samego środowiska (konsoli) ...

> Pytanie - jak to obejść?

To już lepiej tak, powinno wystarczyć:
https://sites.google.com/site/simplesearchreplace/

Treść Twojego post'a zapisałem w UTF-8 i potraktowałem z konsoli:
> ssr -f Text.txt -o text.txt2 -s ł -r Ł
Wyszło ok.

--
Artur
0 weeks 0 days 14 hours 21 minutes 28 seconds and 66 milliseconds.