Re: 7 czy 8

Autor: <marfi>
Data: Sun, 17 Mar 2013 21:38:13 +0100

W dniu 2013-03-17 21:01, Mr. Misio pisze:

> Eee to za kilka lat porownaj W8 z Vistą ;)

   Mogę poczekać, Vistę i W7 mam w wersji Box - zainstalowane, aktywne i
aktualne w pełnej gotowości do powrotu.

   W8 to upgrade za 200zł - może poczekać na SP1 jeżeli zaobserwuję
więcej niedoróbek. Danych nie mam powiązanych z systemem więc powrót
jest prawie natychmiastowy (reboot) aczkolwiek wiąże się z pewnymi
niedogodnościami czyli:
- Vista nie wspiera SSD, nie działa wstrzymanie ale działa Virtual
Server bez oporów i kasuje *.ISO. Nie działa poprawnie grafika wbudowana
- wymaga inwestycji w kartę zewnętrzną.

- W7 wspiera SSD ale w stan wstrzymania przechodzi u mnie przez 2 minuty
(z powodu karty sieciowej Intela), Virtual Server działa ale ze
sztuczkami, stara poczta z Visty też ze sztuczkami, kasuje .ISO.

   W8 - wspiera SSD ale nie działa Virtual Server (działa Virtual PC po
gimnastyce), mizernie działa Hyper-V, poczty nie da się używać, nie
kasuje .ISO

   We wszystkich systemach bezbłędnie działa VMWare :)

--
marfi