Re: 7 czy 8

Autor: Mr. Misio <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl>
Data: Sun, 17 Mar 2013 19:27:15 +0100

Użytkownik Jan Buda napisał:

> Czytaj uważnie.
> artykuł
> "Samsung: Windows 8 słaby jak Vista"
> pochodzi z
> http://www.centrumxp.pl/Windows8/2511,Dlaczego-wywalam-Windows-8.aspx

Ale ja juz to czytalem. Przyjmuje, ze autorowo pare rzeczy nie
spasowalo. Moim zdaniem ledwie istotnych jesli chodzi o system i chocby
to, ze Win8 zostal lepiej zoptymalizowany pod katem wydajnosci.

Dla mnie to taki artykulik, jakich miliony (w roznych tematach), ale
zadna tam wyrocznia czy rzetelnie i calosciowy przekaz. Ot "sa tacy, co
im nowy interfejs nie lezy i dlatego nie beda uzywac nowoczesnego silnika".