Re: Pojedyncze migające białe piksele na pulpicie Windows XP

Autor: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here_at_go2._and_here_.pl>
Data: Fri, 15 Mar 2013 15:21:13 +0100

Dnia 15-03-2013 o 14:35:36 Marcin N <marcin5.usun.wykasuj_at_onet.pl>
napisał(a):

> Monitor 20 cali 1600x900. Rozdzielczość systemu 1600x900, kabel HDMI.
> Jestem (dość) starym inżynierem telekomunikacji więc ogarniam podstawy w
> tych sprawach.
>
> Chętnie przetestuję sprzęt jakimś programem, ale polećcie jakiś.
>
> Karta graficzna jest firmy Gigabyte z pasywnym chłodzeniem. Nigdy nie
> przetaktowywana, w ciągłym użyciu od dobrych 5 lat.
>
> Te migające pikselki są zawsze te same, rozrzucone w kilku miejscach
> pulpitu.

I po przysłonięciu tego fragmentu pulpitu oknem programu już nie migają?
A po odsłonięciu znowu są?

<głupawka piątkowa>
To ani chybi ktoś zrobił Ci psikusa i jako tło pulpitu podłożył obrazek z
tłem pulpitu ;-)
- i to może jako animowany GIF... ;-)
</głupawka>
Albo jakiś proces bazgrze po pamięci ekranu... U siebie miałem grupkę
białych pikseli pojawiających się na ekranie startowym Windows
(ciekawostka - na GeForce'u). Nie wnikałem, co to - po wymianie na Radeona
znikło.

--
Brak sygnaturki.