Re: W7 - wsadzenie czegokolwiek do USB powoduje zawieszenie

Autor: Piotrek <lesiu34_at_gazeta.pl>
Data: Thu, 14 Mar 2013 18:45:54 +0100

Dnia Thu, 14 Mar 2013 13:55:03 +0100, Sławek Maculewicz napisał(a):

> To poczekamy na relację z testów linuksa (tudzież innego zasilacza).

No to potestowałem pod linuksem. W kółko wsadzałem, wyciągałem kilka
różnych pendrivów które zawieszają kompa. Odmontowywałem, dawałem bez
odmontowania, robiłem pod obciążeniem, bez obciążenia, wszystkie naraz,
pojedynczo, jeden po drugim, no co mi tylko do głowy przyszło. I nic. Linux
stabilny niczym posąg. Ani jednej zwiechy. Wygląda na to , że to jednak
Windows 7 robi numery.