Re: W7 - wsadzenie czegokolwiek do USB powoduje zawieszenie

Autor: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here_at_go2._and_here_.pl>
Data: Thu, 14 Mar 2013 09:37:16 +0100

Dnia 14-03-2013 o 08:34:42 Piotrek <lesiu34_at_gazeta.pl> napisał(a):

> I tu, i tu.

Rozumiem, że konfiguracja komputera się nie zmieniła - żadnych nowych
dysków, pamięci, głośników(!),
tunerów TV?
Zwis zachodzi za każdym razem, czy losowo co kilka(naście) podłączeń?

0. Dla spokojności sprawdź na innym zasilaczu. Markowe też padają.
1. Jeśli masz trochę czasu - uruchom jakiś LiveCD z linuksem i intensywnie
potestuj.
2. Borykałem się kiedyś z podobnym problemem na XP z Pentium 4 (reset przy
wkładaniu pendrive'a,
  a czasem po dotknięciu palcem portu USB) - skończyło się na wymianie
płyty głównej.

--
Brak sygnaturki.