BizSpark - pytania

Autor: Jaskiniowiec <jaskinia_at_jurajska>
Data: Wed, 13 Mar 2013 23:44:48 +0100

Witam,

Potrzebuję informacji o tym "programie". Z tego co wyczytałem, firma nie
może być starsza niż 3 lata, oraz musi mieć związek z IT (tylko?).
Jednakże gdzieś rzuciło mi się o oczy, że by się tam dostać, trzeba
otrzymać rekomendację/weryfikację (od kogo? gdzie?).

Inna sprawa - czym się różnią BizSpark od BizSpark Admin?

No i na koniec - co po trzyletnim okresie? Czy można nadal wykorzystywać
oprogramowanie już pozyskane (jak np. w WebSpark) czy trzeba zapłacić? A
jeśli trzeba zapłacić, to czy można jakoś uniknąć tej opłaty (np.
deklaracja, że nie chce się korzystać już z tego oprogramowania)?

Jeśli ktoś z Was uczestniczył, to prosiłbym o kilka wskazówek i opinię :)

--
Władza wie co mówi. Jak mówi że zabierze, to zabierze. A jak mówi że da,
to mówi.