Re: jak usunąć katalog w Windows 7

Autor: Anerys <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Tue, 12 Mar 2013 12:17:49 +0100

Użytkownik "R.e.m.e.K" <go_at_dev.null> napisał w wiadomości

> A znasz sposob na przeniesienie hiberfil.sys na inny dysk? :>

Chętnie (sam potrzebuję), ale niestety, twarde linkowanie do pliku do tego
potrzebne, działa jedynie w ramach woluminu. Nie dało się przelinkować na
inny (swap dał się przelinkować, tu sytuacja jest nieco inna). Ale jeśli
trafię na sposób, np. na jakiś niuans, którego nie uwzględniłem... to możesz
być pewien, że o nim napiszę tu na grupie.
A błąd umożliwiający zdmuchnięcie swapa polega na niuansach-słabości
podlinkowania właśnie. Ale jak się nie dotyka w niegrzecznym miejscu, to się
nic złego nie stanie.