Re: jak usunąć katalog w Windows 7

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Mon, 11 Mar 2013 21:27:24 +0100

W dniu 2013-03-10 19:12, hisjusz pisze:
> Mam uprawnienia administratora. Próbuje usunąć katalog
> c:\Users\ABC\AppData\Local\Temp\ i pojawia mi się napis że nie posiadam
> uprawnień. Klikam właściwości katalogu/zabezpieczenia/administrator i edytuj
> nie mogę nic zmienić! Nie mogę usunąć użytkownika "Wszyscy". Uruchamiałem
> Linux Live i pod nim tez nie mogę usunąć tego katalogu, piszę że polecenie
> nieobsługiwane. Jak chce dodać do uprawnień Administratora to pokazuje mi
> się odmowa dostępu. Co robić?

Zaraz. Przecież w Windows 7 katalog "%USERPROFILE%\AppData\Local\Temp" jest
defaultowo Temp'em (widac to w zmiennych środowiskowych), nie zwróciłem
wcześniej na to uwagi w Windows XP jest w innym miejscu.
U mnie czystym Windows 7 puszczonym na VirtualBox'ie bezpośrednio po starcie
tworzony jest tam plik: FXSAPIDebugLogFile.txt, który trzyma Explorer.exe.

Nie wiem dlaczego chcesz go usunąć? Usuń raczej zawartość, to czego się nie
da usunąć jest zapewne trzymane przez jakiś program, wycinanie tego na siłę
może spowodować jakieś zachwiania w pracy systemu/programów.

U siebie na Windows XP mam np. w zmienne środowiskowe TMP i TEMP ustawione
na katalog Temp bezpośrednio na partycji (tak jak było w Dos'ie), wiem ze
to..., ale tak jest mi wygodnie i czyszczenie mam bezpośrednio pod ręką.

Pracuje np. taki DScaler (aplikacja od TV), który zakłada tam plik:
DS41.tmp, nie można go tak sobie usunąć, można wymusić, ale po co.

Z drugiej strony, czyszczÄ…c komputery u ludzi spotykam sie z maksymalnie
zapchanymi katalogami Temp, który wiele programów traktuje jak gnojownik
(nie czyszczÄ… po sobie).

--
Artur
0 weeks 0 days 1 hour 53 minutes 58 seconds and 891 milliseconds.