Re: jak usunąć katalog w Windows 7

Autor: kojot23344 <adres.falszywy_at_o2.pl>
Data: Mon, 11 Mar 2013 07:15:42 +0100

W dniu 2013-03-10 19:12, hisjusz pisze:> Mam uprawnienia administratora. Próbuje usunąć katalog c:\Users\ABC\AppData\Local\Temp\ i pojawia mi się napis że nie posiadam uprawnień. Klikam właściwości katalogu/zabezpieczenia/administrator i edytuj nie mogę nic zmienić! Nie mogę usunąć użytkownika "Wszyscy". Uruchamiałem Linux Live i pod nim tez nie mogę usunąć tego katalogu, piszę że polecenie nieobsługiwane. Jak chce dodać do uprawnień Administratora to pokazuje mi się odmowa dostępu. Co robić?

Może o to się rozchodzi?
CytujÄ™:

"Aby przejąć plik na własność, wykonaj następujące czynności:
Kliknij prawym przyciskiem myszy plik, który chcesz przejąć na własność, a następnie kliknij polecenie Właściwości.
Kliknij kartę Zabezpieczenia, a następnie kliknij przycisk OK w komunikacie dotyczącym zabezpieczeń (jeśli zostanie wyświetlony).
Kliknij przycisk Zaawansowane, a następnie kliknij kartę Właściciel.
Na liście Nazwa kliknij pozycję Administrator lub kliknij grupę Administratorzy, a następnie kliknij przycisk OK.

Po wykonaniu tych czynności właścicielem pliku stanie się administrator lub grupa administratorów.
Aby zmienić uprawnienia do pliku przejętego na własność, wykonaj następujące czynności:
Kliknij przycisk Dodaj.
Na liście Wprowadź nazwy obiektów do wybrania (przykłady) wpisz konto użytkownika lub grupy, które powinno mieć dostęp do pliku. Na przykład wpisz ciąg Administrator.
Kliknij przycisk OK.
Na liście Nazwy grup lub użytkowników kliknij odpowiednie konto, a następnie zaznacz pola wyboru dla uprawnień, które chcesz przypisać danemu użytkownikowi.
Po zakończeniu przypisywania uprawnień kliknij przycisk OK.
Po wykonaniu tych czynności można uzyskiwać dostęp do pliku."

--
pozdro