Backup dokumentów w Windows 7 64bit - jaki działający program?

Autor: Irokez <no.email_at_wp.pl>
Data: Sun, 10 Mar 2013 19:57:23 +0100

Witam

Mam dysk zewnętrzny Samsunga, do niego dołączone oprogramowanie Samsung
Autobackup.
Jak dla mnie idealne, ponieważ o zadanej porze dnia samo wykonuje backup
dokumentów (nowych lub zmienionych) \, z wybranej przeze mnie
lokalizacji oraz w formie oryginału - czyli nie potrzebuję kompletnie
żadnego oprogramowania do odczytu w razie czego tych danych.
Niestety kolejna z kilkunastu sprzętu/softu który po moim przejściu na
nieszczęsny Windows 7 64bit nie działa.

Pobrałem z Giveavay z promocji dziennej program "EaseUS Todo Backup Home
5.6" ale jest kompletnie beznadziejny i niebezpieczny, bo robi backup do
tylko sobie znanego formatu, czyli nie zapewnia kompletnie żadnej
ochrony - raz że potrzeba potem tego softu aby cokolwiek odzyskać, dwa w
razie jakiejś usterki w stylu badblocku tracę kompletnie cały backup (bo
jeden plik robi) a nie jeden dokument z iluś tam tysięcy. Kompletnie
nieprzemyślany produkt jednym słowem. Najgorzej, że nie wiedzieć czemu,
jest pełno jemu podobnych i nie mogę trafić na coś co działa jak Samsung
AutoBackup.

Może ktoś ma program lub zna, najlepiej freeware, który działa jak
Samsungowy na Win7 64bit? Czyli scheduler i kopia wybranych plików i
katalogów na dysk w formie odczytywalnej.

Pozdrawiam

--
Irokez