Re: [ot] ranking syst. operacyjnych

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Sun, 10 Mar 2013 13:44:10 +0100

W dniu 10.03.2013 12:28, Piotr B. (pb2004) pisze:
> Tylko skomentuję powyższe bo powtarzasz bzdury jaki to biedny
> nieświadomy niebezpieczeństwa jest użytkownik. Nie ma żadnego
> usprawiedliwienia dla użytkownika, który w takiej sytuacji pomimo
> takiego[1] komunikatu ze strony systemu klika pole more info i następnie
> Run aby uruchomić malware.

To jakaś nowość w Win8, czy też to jest to, co Windows krzyczy ZAWSZE
przy uruchamianiu dowolnego czegoś z sieci? Bo jak zawsze, to sorry, ale
to żadne zabezpieczenie, bo user jest przekonany, że chce aktualizacji
flesza, tylko się dał nabrać na fiszing.

Człowiek nie znający się na czymś naprawdę zachowuje się inaczej niż
geek. Ty masz spory problem we wczuciu się w nie-geeków. Ja z nimi
pracuję od prawie 20 lat i naprawdę rozumiem ich problem, bo ja (i ty
też!) taki sam problem mam w innych dziedzinach.

--
Przemysław Adam Śmiejek