Re: 7 czy 8

Autor: Mr. Misio <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl>
Data: Sat, 09 Mar 2013 21:08:08 +0100

Użytkownik Michal Kawecki napisał:

> Nie ma się nad czym zastanawiać. Kupujesz W8, instalujesz W7, a do W8
> ewentualnie wracasz po pierwszym SP.

Eee, nie chce mi sie :) Migracja to zawsze ryzyko, ze cos pojdzie nie
tak. Wole jak juz wczesniej zaczac z 8 - nabrac wprawy, niz sie potem
przenosic z 7 na 8.

> http://www.microsoft.com/oem/pl/licensing/sblicensing/pages/downgrade_rights.aspx

> Zwróć też uwagę, że wsparcie dla W7 skończy się za dwa lata.

Najsmieszniejsze, ze dopiero za rok konczy sie wsparcie dla XP :)

Dlatego wlasciwie mam rok. To chyba pojde w W8. Przez ten rok bede mial
2 rownolegle workspacje i przez rok to raczej sie bezbolesnie przesiade :)

No a jak nie to i tak za 2 lata bym musial.

Ech... Zal XP troche, to ciagle jest wysmienity system. JEdna z rzeczy,
ktora MS wyszla tak, ze mucha nie siada...