Re: 7 czy 8

Autor: Mr. Misio <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl>
Data: Sat, 09 Mar 2013 15:53:46 +0100

Użytkownik Skylla napisał:

> Ekran kafelkowy w sytuacji gdy się używa myszki a nie dotykowo to dla
> mnie poraĹźka, podobnie brak menu spod przycisku start na pulpicie
> zwłaszcza gdy ma się zainstalowane wiele aplikacji. Głupie zamknięcie
> aplikacji jest problemem.
> Co do wydajności - nie wiem - bo testuję na razie Win8 w VirtualBoxie.
> Na tablecie z ekranem dotykowym pewnie jest ok, ale na destopie
> strasznie wydaje mi się niewygodny.

jak pisalem - uzywam na desktopie zabawowym. Jest inaczej, ale juz se do
obslugi przyzwyczailem. Kafelki lub ich brak jednak dla mnie jest rzecza
malo istotna w kontekscie wydajnosci i rozwiazan wewnatrz systemu. Po
prosatu nie wiem, czy nie traktowac Win8 jako takiego Win7 SP2 :) ze
zmienionym interfejsem na kafelki.