7 czy 8

Autor: Mr. Misio <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl>
Data: Sat, 09 Mar 2013 14:59:31 +0100

No i mam dylemat - wybrac win 7 czy win 8 na robocza nowa maszyne?
Obecnie mam XP :D Ale Stary komp z XP zostaje. Na wszelki wypadek, na
jakis czas przynajmniej. Nowy hardware juz wlasciwie gotowy (trza tylko
wszystko poskrecac).

Win8 od czasu premiery testuje na zabawowo-testowej maszynie. Pomijajac
raz fackp ze zniknieciem napedu optycznego co przez moja nieuwage (zly
klucz rejestru usunalem) skonczylo sie wlasciwie reinstalem - to jestem
z win 8 pro zadowolony. Nie zauwazylem, zebycos co na win 7 dziela nie
dzialalo mi i tam. Rzeklbym nawet, ze to co na xP dziala, tam tez dziala
(nie wszystko sprawdzilem).

Win7 mam na roboczo-zabawowym kompie i tez... Zadnych problemow wlasciwie.

Win 7 ladniejszy od Win 8. Win 8 nie ma "start" ale jakos nie
przeszkadza mi to zbytnio. W ostatecznosci te pare USD na menu start
alternatywne to nie majatek jakis. Win8 podobno zoptymalizowany i
nowoczesniejszy. JEdnak ciezko mi ocenic wydajnosc w erze dyskow SSD (co
bylo waskim gardlem zwykle).

Jakie sa wasze przeciw i za wzgledem w7 i w8?