Re: Usuwanie wpisu indeksu ?

Autor: Anerys <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Thu, 7 Mar 2013 22:11:11 +0100

Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:khatjo$5d3$1_at_news.icpnet.pl...

> Jak się uda. Jak nie, to pojawi się w katalogu z odzyskanymi plikami.

Oczywiście! W końcu charaktery obiektów, jakimi są MFT i indeksy, różnią
się. Sprawdziłem, że także w indeksie jest link do pierwszego clustera
mieszczącego plik (no, był ten sam zestaw bajów, co w MFT wskazujące
pozycję, sprawdziłem dla kilku plików). Jeśli wpisy się uszkodzą, to tylko
lost cluster. A to, wiadomo - samotna sierota bez nazwy, jak w DOS, tak i w
NTFS. Skoro nie ma nazwy, to sama się nie urodzi. Niestety, nie mam głębszej
specyfikacji NTFS (a poszukiwania w necie nic nie dają - za duży szum
informacyjny), aby się ściślej oprzeć na swoim spostrzeżeniu.
...Yyy... taak, wiem, że niuanse bywają upierdliwe i tajemnicze...