Re: Problem z dostępem do serwera przez zdalny pulpit

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu, 7 Mar 2013 21:15:45 +0100
Message-ID: <khasj1$45b$1@news.icpnet.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response

Marek <kosmos_at_berdzyczow.pl> napisał(a):
> po wpisaniu powyższego polecenia uzyskuje komunikat:
> "żądana usługa została już uruchomiona.
> Dostępne są dalsze informacje Pomocy; aby je uzyskać, wpisz NET HELPMSG
> 2182"
> Po wpisaniu polecenia "pomocy" uzyskujÄ™ komunikat:
> "żądana usługa została już uruchomiona."
> Komunikaty są jednakowe dla obu ustawień "włącz pulpit zdalny"

To w takim razie dosyć dziwne, powinien być widoczny nasłuchujący port
3389/tcp. Jedyne co mi przychodzi do głowy to to, że usługa została
przekonfigurowana na inny port. Ale to się rzadko robi i jeśli tylko Ty
adminujesz tym systemem to raczej byś wiedział. Można by jeszcze zajrzeć do
dziennika zdarzeń, czy nie ma tam jakichś błędów.

-- 
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/
OE PowerTool i Outlook Express: http://www.grzegorz.net/oe/
Uptime: 20 days, 10 hours, 52 minutes and 26 seconds 
Received on Thu 07 Mar 2013 - 21:20:02 MET

To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Thu 07 Mar 2013 - 21:42:00 MET