Re: Usuwanie wpisu indeksu ?

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu, 7 Mar 2013 20:37:25 +0100

Antek <nie_at_pisz.pl> napisał(a):
> Podczas restartu nie nacisnąłem w porę klawisza
> i rozpoczął się (chyba) checkdisk.
> Gdy spojrzałem na ekran przesuwał się napis
> usuwanie wpisu indeksu .......
> dla bardzo wielu zbiorów.
> Przerwałem to przez restart z guzika.
> Pytanie
> - co to znaczy "usuwanie wpisu indeksu ..." ?

Usuwanie wpisów w katalogach, które odwołują się do nieistniejących plików.
If CHKDSK finds directory listings for file record segments that are no
longer in use, or for file record segments that are in use but that do not
correspond to the file that is listed in the directory, CHKDSK simply
removes the directory entry for the file record segment.
http://support.microsoft.com/kb/314835/en-us#/

> - czy może spowodować zniknięcie plików,
> jeśli tak, to czy i jak są one do odzyskania ?

To nie jest powód, tylko rezultat utraty plików.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/