Re: IIS nie działa

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu, 7 Mar 2013 17:00:21 +0100

Marek <precz_at_spamowi.com> napisał(a):
> Witam,
> Kiedyś konfigurowałem IIS pod XP Pro lecz musiałem zapomnieć jak to
> robiłem. Po reinstalce walczę z tym od 2h i poddaję się. Otóż zrobiłem coś
> takiego:
> - utworzyłem plik index.html na dysku D w katalogu test
> - kliknąłem prawym przyciskiem na tym katalogu i dodałem go do katalogów
> wirtualnych pod nazwÄ… test
> - dodałem do uprawnień użytkownika IUSR_ADAM i dałem mu pełne uprawnienia
> - w IIS dodałem do dokumentów index.html na pierwszym miejscu (dla
> wszystkich katalogów wirtualnych)
> [...]

Dlaczego według Ciebie http://test miałoby działać? Każesz przeglądarce
połączyć się z hostem test. Skąd przeglądarka ma znać adres IP tego hosta?
Skąd ma wiedzieć, że pisząc test masz na myśli 127.0.0.1? Musisz sobie
zrobić wpis w hosts. A przy okazji myli Ci się folder wirtualny z serwerem
wirtualnym.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/