Re: [ot] ranking syst. operacyjnych

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Thu, 07 Mar 2013 14:12:34 +0100

W dniu 07.03.2013 14:01, Olek pisze:

> Była okazja na usunięcie niedogodności - promocja na Win 8 PRO za 130 zł
> i problem z wirtualizacją by zniknął.

No niestety, cały styczeń byłem w szpitalu i dowiedziałem się o tym
dopiero teraz, że było :(

Zresztą nie do końca by to pomogło, bo na 8 już nie ma wirtualnego XP od
MSa. Trzeba downgradować do 7 Pro. A znów żeby downgradować do 7 Pro
trzeba mieć choć jeden taki system kupiony. Mylę się?

--
Przemysław Adam Śmiejek