GPO - prośba o pomoc

Autor: Marek <kosmos_at_berdzyczow.pl>
Data: Mon, 04 Mar 2013 08:32:12 +0100

W ramach uczenia się WS2008R2 chciałem spróbować podwyższyć poziom
uprawnień użytkownika stacji roboczej. Założenie jest takie, że
użytkownik jest odpowiedzialny i może mieć uprawnienia administratora
lokalnego komputera. Zapewne należy to ustawić przez GPO, ale nie
dopatrzyłem się tutaj żadnego "włącznika lokalnego administratora".
Proszę o pomoc w tej sprawie, jak również o linki do materiałów z
których można się pouczyć konfigurować ten serwer.

--
dziękuję i pozdrawiam
Marek