Re: Lekka przeglÄ…darka dla komputera z Windows XP

Autor: Krystek <spamtrap_at_krystek.art.pl>
Data: Sun, 03 Mar 2013 01:40:38 +0100

W dniu 2013-03-02 21:40, R.e.m.e.K pisze:

> Zobacz Irona, choc nie wiem jak mocno jest odchudzony wzgledem Chroma.

Dobra. Odpowiem sam sobie (i innym może też się przyda). Ściągnąłem dwie
przeglÄ…darki z PortableApps:

QupZilla Portable -
<http://portableapps.com/apps/internet/qupzilla-portable>

oraz

Iron Portable - <http://portableapps.com/apps/internet/iron_portable>

Ta QupZilla działa całkiem żwawo, chociaż po rozpakowaniu z pliku
instalatora i przekopiowaniu zwartości folderu nie uruchamia się z pliku
Portable.exe Trzeba wejść do katalogu App i tam odpalić EXE-ka. Ważne,
że działa. Miłe, że domyślnie ma włączonego AdBlocka, przez co wchodząc
na strony załadowane reklamami (często korzystam ze strony takiej jednej
wyszukiwarki, na której obok pola na szukanie wyświetla się boks z
reklamą) reklam nie widać.

Iron Portable też z pliku Portable.exe nie uruchamia się, ale też nie
chce ruszyć z folderu App. Po uruchomieniu wyświetla się okienko, że
nastąpiła awaria aplikacji i czy chcę uruchomić ją na nowo. I tak w
kółko. No nic. Może jeszcze zainstaluję wersję "portable" ze strony
SRWare, bo widzę, że takowa też jest i się nią pobawię.

QupZillę w każdym razie polecam. Naprawdę szybko działa. Za linksa/Lynx
dziękuję. Korzystam czasem pod Linuksem. Fajne to to, ale nie na mocno
oskryptowane strony. A ja często z różnych GUI do sterowania różnymi
urządzeniami korzystam (drukarka, router etc.) i na tekstowych działają
strony zarządzania słabo.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/