Re: Windows 8 przestał widzieć napęd optyczny DVD

Autor: Mr. Misio <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl>
Data: Sat, 02 Mar 2013 18:33:04 +0100

Użytkownik Mr. Misio napisał:

> Win8 ni umi :)
>
> No trudno. Trwa "Odświeżanie komputera" i tylko jedno mnie cieszy, ze to
> problemy z giercowym kompem :) Gdzie jakby co reinstal to system, stery
> i gry :)

Naprawilo. W sensie jak nie zepsuty byl hardware, to "reinstalacja"
software pomogla.

Dziwnym jest tryb odswiezania... wyrezal z jednej strony wszystkie
aplikacje (milo, zrobil liste usunietych). Zachowal za to sterowniki do
grafiki (hm? przeciez to tez software caly ten radeonowy szmelc). Pliki
na pulpicie zostawil i w folderach inncyh (np. FRAPSa). Zostawił nazwe
komputera, ale wylaczyl zdalny pulpit. PRzelozyl mi pasek na pulpicie
tak jak byl oryginalnie. Zostawil ustawienia kolorow i takie tam.

Tak czuje sie troche oszukany ;) Bo troche porobil a troche nie.

W sumie naprawil, prawie ze reinstal, ale zdecydowanie szybciej. Obraz
SSD mialem za stary, zeby przywracac. A z reszta nic tam krytycznego nie
było.

Szkoda tylko czasu zmarnowanego :) Na dziwne zachowanie Win8 z napedem i
zbieg okolicznosci, ze siadlo USB.

Snujac teorie spiskowa to musial mi Gates pod nieobecnas uruchomic kompa
i go zepsuc ;)