Re: RDP, dwie karty i Windows 7 Home Premium

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat, 2 Mar 2013 16:34:29 +0100

Adams <none_at_none.pl> napisa³(a):
> Rozwiazanie przez MS jest jak dla mnie jest mocno naci±gane
> ale na te chwile wystarczajace.

Jak przez MS? To z firewallem?

> W systemach serwerowych maja to znacznie lepiej rozwiazane.
> Systemowy firewall, czyli zapora systemu Windows
> zakladka zaawanasowane i trzeba odznaczyc interfejs
> sieciowy dla ktorego nie maja byc stosowane wyjatki
> ustawione w zaporze.

Nie jest to zbyt elastyczne, lepiej mieæ oddzielne zestawy regu³ ni¿ je
hurtowo wy³±czaæ. Choæ w prostych przypadkach pewnie wystarczy.

> Chodzi o banaln± sprawe, interfejs WAN ma sluzyc
> tylko do przegladania internetu/odbierania pocztu i byl bezpieczny
> na wszelkie proby skanowania portow przez ciekawskich.

Wiêc oznacza siê dane po³±czenie sieciowe jako publiczne i wtedy ju¿
domy¶lne regu³y s± ca³kiem wystarczaj±ce, a zawsze mo¿na je dostosowaæ.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/