Pikselizacja zawartośći w Firefox się dzieje

Autor: <bartmeteo_at_gmail.com>
Data: Sat, 2 Mar 2013 01:53:36 -0800 (PST)

Witam
Po ostatniej aktualizacji Win7. W Firefoxie zaczęły się dziać dziwne rzeczy z czcionkami ale i też obrazami. Otóż niektóre czcionki-całe wyrazy, wersy wyglądają jakby składały się z dużych pikseli. Utrudnia to czytanie. Czasem przejechanie kursorem po takim tekście- naprawia go. Piszę o aktualizacji Win7 bo mam wrażenie że stało się to po tym. Mam nowy FF, nowy sterownik k. graficznej. Elementy graficzne też czasem mają już ewidentną pikselozę ale to rzadko. Co to może być?