W8 - bezsensowne okna w tle

Autor: Marek <precz_at_spamowi.com>
Data: Thu, 31 Jan 2013 09:30:14 +0100

Witam,

W wi臋kszo艣ci przypadk贸w, gdy pr贸buj臋 kopiowa膰 pliki za pomoc膮
exploratora w nast臋puj膮cy spos贸b:
- otwieram 2 okna
- Ctrl C na zaznaczonych plikach
- klikam na 2gie okno, CTRL V

pojawia si臋 okno dialogowe z komunikatem, 偶e nadpisuj臋 jaki艣 plik albo o
potrzebie posiadania praw administratora. Wszystko 艣wietnie - tylko nie
rozumiem idei dlaczego te ostrze偶enia/pytania pojawiaj膮 si臋 pod
wszystkimi oknami. Zaje... funkcjonalno艣膰. Mo偶na pogratulowa膰 M$
u艂a艅skiej fantazji... Na pasku zada艅 miga mi ikonka, 偶e otworzy艂o mi
si臋 co艣 w tle. S臋k w tym, 偶e mam w艂膮czone autoukrywanie tego paska i
nierzadko w og贸le nie wiem, 偶e system czeka na ruch z mojej strony. Czy
jest na to jaka艣 rada?

--
Pozdrawiam
Marek