Re: Gdzie w rejestrze usunąć IE jako domyślną przeglądarkę

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Thu, 31 Jan 2013 00:57:41 +0100

W dniu 2013-01-30 02:22, animka pisze:
> Chcę, żeby linki otwiarała mi Opera, a nie IE. Trochę kłopotów z tym
> Windows8 jest niestety. IE bezczelnie wpycha siÄ™ na pierwszy plan. Microsoft
> nie toleruje Opery.
W pewnych programach nie da się tego zmienić! Na siłę wymuszają użycie IE.
Ze względu na to, że IE był pakowany do wszystkich systemów MS, sam tego
używałem. Oprogramowanie robione pod firmę, nie na świat. Użycie bibliotek
IE z MS skutkowało działaniem (spodziewanym skutkiem) na wszystkich
maszynach klienckich. Jeśli coś jest zapisane w oprogramowaniu to bez
łamania licencji tego nie zmienisz. Jeśli nie pomagają metody "rejestrowe"
to pozostaje Ci debugowanie kodu programu, i sprawdzenie czy tam nie jest na
"sztywno" zaszyty IE.