Podejrzany komunikat WinXP/Avast7

Autor: OMSON <omson_at_interia.pl>
Data: Tue, 29 Jan 2013 14:41:01 +0100

Panowie - Avast 7 Pro cyklicznie zgłasza mi komunikat o zablokowanym
adresie url, tego typu:

Obiekt: http://stream-xtech.eu/xmlrpc.php

Zarażenie: URL: Mal

Proces: C:\WINDOWS\Explorer.EXE

System operacyjny, to Windows XP Professional SP3. skanowałem Avastem w
trybie rozruchu, Malwerbytesem oraz niezależnie za pomocą Kaspersky
Rescue Disc 10. Nic nie wykryły. Cholerstwo jak sie zgłaszało, tak się
zgłasza. HiJackThis też niczego podejrzanego nie wykrywa (co wydało mi
sie podejrzane - usunąłem). Sprawdzałem sekcję autostart systemu,
czyściłem cache przeglądarek... Zaczęły kończyć mi sie pomysły, a
komunikat jak sie zgłasza, tak zgłasza.

Spotkał się ktoś z czymś podobnym? Ewentualne rady mile widziane. :)

Pzdr, OMSON