Re: zmiana uprawnień użytkownika winXP

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sat, 26 Jan 2013 12:24:18 +0100

"Grzegorz Niemirowski" napisał:

> Usunąć z grupy Administratorzy, dodać do grupy Użytkownicy.

Ha, to samo zacząłem pisać przedwczoraj, ale wydało mi się to takie
proste, że aż podejrzane, więc dla pewności postanowiłem to sprawdzić na
maszynie wirtualnej. Założyłem użytkownika o nazwie Test, usunąłem z grupy
Użytkownicy, dodałem do grupy Administratorzy i zalogowałem się na to
konto. Będąc nań zalogowany (zgodnie z warunkiem postawionym w wistującym
poście) usunąłem się z grupy Administratorzy i dodałem do grupy
Użytkownicy. Po wylogowaniu i próbie kolejnego zalogowania się na tegoż
pozbawionego już praw administracyjnych użytkownika Test zostałem uraczony
komunikatem, że zasady lokalne nie pozwalają na interaktywne logowanie
(?). Nie wiem, czy to taka uroda mojej maszyny wirtualnej z włączoną
integracją, czy jakaś ogólna prawidłowość, ale w moim przypadku próba
zmiany uprawnień z poziomu konta, które ma ulec zmianie nie powiodła się.

JoteR