Re: RDP - okienko potwierdzenia rozlaczenia sesji

Autor: Adam Koltowski <alfak_at_usunto.interia.pl>
Data: Fri, 25 Jan 2013 15:24:41 +0100

U¿ytkownik "artiun" <artiun_at_spam.wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

> Nie wiem, czy nie ma jaki¶ systemowych rozwi±zañ.
> W sumie prosto to mo¿na zrobiæ z pomoc± AutoIt.
>
> a) oczekiwanie na okienko informuj±ce o roz³±czeniu (np. po klasie),
> automatyczne klikniêcie buttona, zamkniêcie mstsc.exe
> lub
> b) sprawdzanie ip, zamkniêcie mstsc.exe je¶li brak odpowiedzi
>
> Docelowo ³atwo do tego dodaæ zamykanie po 10 min.

Dzieki za reply. Wlasnei widzialem skrypt na AutoIt, ale to by sie wiazalo z
potrzeba instalowania autoIt na wszystkich maszynach. Wolalbym tego uniknac.
Jesli nie ma systemowego rozwiazania (rejestr np), to najwyzej dopisze do
tego mojego Shella taka obsluge wlasnie. czyli obserwacja okienek w systemie
i reakcja na nie. Ale mam jeszcze kilka dni na poszukiwania..... wiec
szukamy dalej.....