Windows 8 i Nowy Folder

Autor: JD <jacek3d_at_gmail.com>
Data: Tue, 22 Jan 2013 09:53:16 +0100

Witam

Nie wiem czy mam ten problem od poczÄ…tku (czyli niedawno),
czy stało sie to jakiś czas po instalacji.

Problem polega na tym, że nie mogę założyć nigdzie nowego,
pustego folderu.

Nie korzystam z interfejsu Metro, lecz z klasycznego pulpitu.
Prawoklik na pulpicie przeładowuje go (takie mrugnięcie i nic).
Prawoklik w oknie otwartego folderu zamyka okno,
to samo po kliknięciu w ikonę NF na wstążce.
Mogę jednak kopiować foldery w dowolne miejsce,
zmieniać im nazwę i wgrywać tam dowolne pliki.

W8 instalowałem jako update W7 z zachowaniem plików, programów
i ustawień osobistych. Nie było niepokojących komunikatów podczas
instalacji.

Ma ktoś pomysł co może być przyczyną?
Ewentualne sugestie będę mógł sprawdzić wieczorem.

PS prawoklik na dowolnym elemencie (plik, ikona programu)
wyświetla normalne menu kontekstowe dla danego obiektu.

--
Pozdrawiam
JD