Re: soft raid 1 w win7

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon, 21 Jan 2013 22:51:43 +0100

Dnia Mon, 21 Jan 2013 21:34:51 +0100, K napisał(a):

> lilo wgrywam raz, po kazdej zmianie robi mi update w obu MBR. po
> odpieciu dowolnego dysku system nadal wstaje. gruba nie znam, ale jako
> ze powstal pozniej niz lilo, podejrzewam ze umie to samo.

Tak samo będzie pod Windows, tylko tutaj zamiast lilo do mbr obu dysków
trzeba wgrać standardowy loader Windows poleceniem fixmbr. Też będą
bootowalne.

W skrócie - mirror powinien zadziałać, tak przynajmniej zeznają tutaj:
http://www.wss.geekclub.pl/forum/watek/czy-dublowanie-woluminow-w-2008-to-fikcja,423415

--
M.
/odpowiadając na priv zmień px na pl/