Re: Jaki (bezpieczny) system plików wybrać dla Windows?

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Fri, 18 Jan 2013 22:45:05 +0100

> Utrudniasz czytanie.

Ale przeca, (patrz - słownik nie zna słowa przeca) to co piszę jest na
spodzie. Jeśli pomijamy kwestię transferu, to ja osobiście nie widzę
problemu. Ten watek nie był zbyt długi, dlatego zdziwiła mnie Twoja reakcja.
Dobra, postaram się poprawić (tylko dlatego, że nie skaczesz mi na plecy),
uparty jestem :)