Re: kopia systemu win7 (cross post)

Autor: bubu <bubupl^cyfrajeden^_at_usunto.op.pl>
Data: Tue, 15 Jan 2013 07:33:25 +0100

W dniu 2013-01-13 22:54, artiun pisze:

> To co w nawiasie napisałeś - czy możesz coś więcej napisać na ten temat?
> Bo jeśli chodzi o czystość systemu za każdym razem to są do tego inne
> narzędzia.

System 7x64 mam na SSD (z programami zajmuje połowę ze 110 GB)
drugi dysk HDD 1TB podzielony na dwie partycje 1.Dane = 0,8 TB (zajęte w
połowie), 2.Kopia (0,2 TB zajęte w połowie - kilka kopii), mam jeszcze
trzeci dysk HDD (magazyn), który nie bierze udziału w tej historii. Na
partycji z danymi mam umieszczone "Moje dokumenty" ok 4 GB.

Od pewnego czasu przestały mi się wykonywać cotygodniowe kopie systemu
(i plików) - komunikat "za mało miejsca na dysku" - po sprawdzeniu
okazuje się, że potrzeba ok 0,5 TB czyli system + cała partycja z
danymi, a konfigurując kopię systemu komunikat "dysk (tzn. partycja)
znajduje się na tym samym dysku co dysk systemowy, co w razie awarii
grozi utratą itd." - partycja z danymi jest odhaczona i nie
podświetlona, nie mogę ją wyłączyć z wykonania kopii.

Po przywróceniu z kopii "zdrowego" systemu przez jakiś czas (1-3 dni)
mogę wykonywać kopie ręcznie (np. po zainstalowaniu poprawek), ale na
razie nie udało mi się doczekać do kopii wykonanej z harmonogramem, bo
wcześniej nagle w konfiguracji kopii systemu pokazuje się znany
komunikat z wykrzyknikiem "dysk znajduje się na tym samym dysku ..."
(zaglądam tam co jakiś czas, jeśli coś się zmieniło w systemie -
poprawki, nowe sterowniki, jakiś program itp., ale nie mogę ustalić tego
momentu w którym to się zmienia - bo jednak coś przechwytuje do systemu
tą partycję z danymi)
- pozdr.