Re: kopia systemu win7 (cross post)

Autor: bubu <bubupl^cyfrajeden^_at_usunto.op.pl>
Data: Sun, 13 Jan 2013 20:56:37 +0100

W dniu 2013-01-12 01:42, Michal Kawecki pisze:

> Będzie się robiła w taki właśnie sposób, tyle że jej uruchamianie
> nastąpi z wiersza poleceń a nie z GUI. Co ma tą zaletę, że możesz sobie
> samemu wyznaczyć partycje do skopiowania, no i zapiąć ten backup w
> Harmonogramie zadań.

Tak, ale odzyskiwanie systemu również z wiersza poleceń lub poprzez
zaawansowane metody odzyskiwania (co trwa b. długo).
na razie odzyskuje system standardowo dla 7 , mogę robić kopie, a po
kilku dniach (1-3) nagle znowu pierwsza partycja drugiego dysku jest
przechwycona (nie mogę wyczaić czemu tak się dzieje).