Re: [xp[hdd] :-( !!! uszkodzona 'glowna tabela plikow' - jak odzyskac ?

Autor: Przemysaw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Thu, 10 Jan 2013 21:32:15 +0100

Dnia Sun, 30 Dec 2012 15:11:24 +0100, Anerys napisał(a):

> Potrzebowałem trochę selektywniej niż w OE poszukać czegoś w Usenecie, co
> wymagało zaciagnięcia większej ilości grup i pociągnięcia z każdej dużej
> ilości danych. Zaraz mi zaczął pyszczyć "powiesiłem się", "zamarzłem", czy
> chcę czekać, także rzeczywiście się zamrażał, a kilka razy (2-3, nie
> pamiętam), także "przewrócił się".

U siebie mam 2.0.15.84 beta 38. Używany od ładnych kilku lat. Przyznam
szczerze, że jeden ze stabilniej działających programów, jakich używałem.
Może faktycznie kwestia ilości danych i zasubskrybowanych grup - u mnie
katalog data ma 250MB, więc specjalnie porażającą objętością to nie jest. :)

> Ja do antyspamu potrzebuję, teraz może nieczęsto, ale jeśli, to dokładnie w
> postaci w jakiej przyszło, co wyklucza (albo bardzo utrudnia) kombinację, że
> przeklejamy osobmo tekst, osobno nagłówki.

OK - rozumiem. U mnie 40tude jako mailer odpadł m.in. z powodu braku
możliwości zrobienia sobie drzewiastej struktury folderów. Choć przyznam
szczerze, że Thunderbird już mnie od jakiegoś czasu tak wpienia, że się
coraz bardziej rozglądam za innym programem do obsługi poczty. Nie -
webmaila proszę mi nie proponować, bo pogryzę. :)

> Nie dokładnie tak, do grup czysto binarnych używam Grab-it-a, ale tu
> chodziło o normalną grupę, gdzie jako ilustracja do dyskusji, czy
> prezentacji "byłem w świecie i zobaczcie, co widziałem", pojawia się czasem
> seria zdjęć.

Zdjęcia w usenecie? Chyba bym się wściekł. :D Zdecydowanie bardziej
preferuję opcję wstawiania linków do fotek umieszczonych gdzieś na www. Kto
będzie chciał, to sobie obejrzy. :)

(ciach…)

[ Zdrowy rozsądek to zbiór uprzedzeń nabytych do osiemnastego roku życia.  ]
[                                                        (Albert Einstein) ]