kopia systemu win7 (cross post)

Autor: bubu <bubupl^cyfrajeden^_at_usunto.op.pl>
Data: Wed, 09 Jan 2013 17:02:19 +0100

Witam
Win7 x64 na SSD 120GB (zajęta połowa), drugi dysk 1TB zielony dwie
partycje - pierwsza z danymi (0,8 TB), druga mniejsza na kopię systemu
(0,2 TB w połowie pusta).
Od pewnego czasu kopia systemu chce obejmować partycję z danymi w
związku z czym przekracza pojemność partycji z kopią, nie da się
partycji z danymi odfajkować (domyślnie systemowa ? - jak to mogło się
stać). Co się stało i jak to naprawić ?
(Przywracałem system w trybie zaawansowanym, bo inaczej nie dało się,
ale trwało to 22 godz. i wkrótce potem partycja z danymi znowu stała się
systemowa i nic nie mogę zrobić, jak ponownie przywrócić system)
Od googlowania już mi się w głowie kręci.
Proszę o pomoc
bubupl