Re: Windows XP i dluuuuuuugie listowanie folderu

Autor: Jacek W. <jacek_at_tridex.com.NO-SPAM.pl>
Data: Tue, 8 Jan 2013 11:45:35 +0100

Użytkownik "Mr Misio" <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:kcef65$o50$1_at_node1.news.atman.pl...

> No nie wiem, jestem bezsilny. Powylaczalem wszystko co "obce", i
> dalej kicha. Powymienialem nawet kabelki. Pozmienialem gniazada do
> ktorych byly wpiete dyski. Wlaczylem indeksowanie (nie wiem czemu
> bylo wylaczone).
>
> Czeka mnie reinstal najwyrazniej :/
>
> Bleeeeeeeeeee....

Bardzo jestem ciekaw co Ci się uda z tym zrobić.
Ja się poddałem. Na szczęście miałem nieskomplikowane rzeczy w
systemie i szybciej wyszło reinstalować niż walczyć z wiatrakami.
Moje podejrzenia oscylowały wokół odtwarzacza KMPlayer.

Jacek W.