Re: jak odblokować użytkownika

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Sun, 06 Jan 2013 19:57:04 +0100

W dniu 2013-01-06 19:38, MarkPunk pisze:

> niestety nie, w trybie awaryjnym wyglądało to tak samo
>
> ale odblokowałem sobie użytkownika Administrator (domyślnie był wyłączony) jakimś programem z HirensBoot i wówczas mogłem to odkręcić

Co to znaczy jakimś?
Bądź łaskaw wyjawić tajemnicę - jakim?!
Nie jesteś tu sam, a komuś przydać się może.
A to czego się spodziewam: Nie chce mi się sprawdzać.
(problem załatwiłem, walcie się) w domyśle.

Znam pakiet HirenBoottCD i spodziewam się przynajmniej dziękuję dla
proponujących rozwiązania. HirenBootCD nie jest programem, a pakietem
programów do rozwiązywania problemów. Przypomnij sobie czego użyłeś "jakiś
programik" i podziękuj.

Jeśli będzie inny od zaproponowanych, to też napisz - komuś się przyda.