Re: udostepnianie drukarki Win XP 32 bit > Win 7 64 bit

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Thu, 3 Jan 2013 03:18:49 +0100

Dnia Sun, 30 Dec 2012 18:05:07 +0100, AdamS napisał(a):

> Kilka tygodni temu walczyłem z tym problemem ale się udało!
> Znalazłem gdzieś w Google taki przepis:
> " ...Udostępnienie drukarki do komputerów z Windows XP czy x-64 lub x-32
> wersje systemu Windows 7 jest prosty.
> Ta instrukcja jest dla drukarki podłączonej do komputera XP (ale pracuje
> również w odwrotnym układzie).
> Zakładamy są połączone komputery: XPmachine i W7machine.
> 1) drukarka na XP jest udostępniona. - Zakładam, że nazywa się
> SHAREDPRINTER .
> 2) na komputerze Windows 7 wykonaj następujące czynności (nie ma
> [...]

Bardzo to wszystko piękne, ale zainstaluj lokalnie drukarkę, do której nie
masz driverów dla właściwej wersji systemu. Ostatnio przerabiany cyrk -
Konica Minolta Di1611. Driverów do 64-bitowej Visty czy Windows 7 nie ma.
Koniec. Nie ma i już. I choć byś się oflagował - w 64-bitowym systemie jej
nie zainstalujesz i koniec.

Istnieje Universal Printer Driver. Ale nie miałem już siły tego sprawdzać.
Na PDFie z informacjami do tego sterownika modelu Di1611 nie widzę, jako
obsługiwanego.

Po tym, jak okazało się, że model Di1611 puścić dało się na driverach od
Bizhub 162, to sobie dałem siana z dalszą szarpaniną.

[ Destroying everything seems like the best option.                        ]
[                                                     (znalezione w necie) ]