Re: instalacja xp daleko na dysku

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Wed, 2 Jan 2013 21:27:07 +0100

"PiteR" napisał:

> Mam dysk usb który na potrzeby telewizora sformatowałem tak
>
> C podstawowa 900 GB
> D podstawowa 90 GB
> E podstawowa 10 Gb (zrobię ją aktywną)
>
> teraz mi się odwidziało i chciałbym wyszabrować dysk SATA
> z tej obudowy usb i używać normalnie w pc.
>
> Czy instalacja xp pójdzie gładko na E?

Nie. Jak ją zrobisz aktywną, to dostanie literkę C: Ale owszem, nadal
będzie można postawić system na E: (primo voto D:)
O nienachalnej pojemności (10 GB na XP to jakiś sport ekstremalny) już tu
wspomniano, więc sobie daruję. Bo jakiś czas później w wątku o
rozszerzaniu partycji rozruchowej kosztem sąsiedniej musiałbym westchnąć
pobożnie: "A nie mówiłem?". Więc nie mówię.

JoteR