Czy Windows 8 potrafi drukować?

Autor: Marek <precz_at_spamowi.com>
Data: Wed, 31 Oct 2012 20:10:32 +0100

Witam,

Zastanawiam się nad przejściem z W7 na W8 o ile nowy Windows będzie
potrafił obsługiwać drukarki w odróżnieniu od W7, gdzie drukowanie
ogranicza się do pism z Worda. Chodzi o to, że jestem maniakiem fotografii
i wymagam wysokiej jakości wydruków. Do każdego rodzaju papieru robię
profil ICC i chciałbym drukować z jego zastosowaniem. Obecnie aby to
osiągnąć trzeba kupić sobie Photoshopa itp. Chore... Chciałbym móc wybrać
sobie zdjęcie do druku, wybrać drukarkę i jej parametry pracy, przypisać
ICC papieru, który włożyłem do drukarki i wydrukować. Czy taką
funkcjonalność tam znajdę?