Re: Jak naprawić miniatury w W7?

Autor: Marek <precz_at_spamowi.com>
Data: Thu, 25 Oct 2012 13:38:28 +0200

P.S.
Od lat jadę na tym samym zestawie programów lecz nigdy wcześniej nie
używałem systemowego modułu importowania. I tylko to się zmieniło.
Przypuszczam, że on coś psuje.szczególnie, że sam potrafi się
rozkonfigurowywać. Polega to na tym, że mimo, iż wyświetla w swoich
ustawieniach gdzie będzie importował: D:... to nierzadko importuje do
C:/użytkownicy/.../moje obrazy/ aż do momentu kiedy ustawimy mu ponownie
ścieżki na takie same jak ma ustawione. Ostatecznie zrezygnuję z tego
modułu na rzecz ręcznego kopiowania zdjęć. Oprogramowanie dostarczone przez
producenta aparatu fotograficznego nie jest nawet zainstalowane gdyż mi nie
odpowiada.