Re: uprawnienia dla pliku HOSTS

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Wed, 24 Oct 2012 11:11:41 +0200

Adam Koltowski in news:XnNhs.24525$g62.18176_at_fx06.am4
[...............]
> Atrybut to atrybut, uprawnienia to uprawnienia. Atrybut mozesz sobie
> zmienic programowo, wiec dla wszelkiej masci wirusow nie jest to zaden
> problem.

Programowo i recznie to moge sobie zmieniac i RO, i uprawnienia.

myslisz, ze w 100% dobrze to tlumaczysz...?
w koncu po cos "atrybut",jako taki, utworzono, po cos powstal, nie po to,
by byl i nie mial znaczenia, by bylo RO, a i tak mozna sobie w pliku malowac
ile sie chce; i tak pomysli kazdy człek. jesli powstal atrybut ROnly, to po
to, by plik (np txt) byl tylko do odczytu i czlowiekowi to sie
swiatopogladowo, i wyznaniowo, i lingwistycznie, i semantycznie zgadza, ze
gdy taki plik usiluje zapisac - plik wrzeszczy, ze sie nie da. Nie da -
czlowiekowi, ktory usiluje pokonac to "zabezpieczenie" w prosty sposob, bo
innego nie zna, ale juz wirus chocby, ktory potrafi zlamac RO, najwidoczniej
wie cos wiecej niz czlowiek o strukturze zakodowania w pliku atrybutu RO i
łamie to "zabezpieczenie".
Pytanie tylko (i ja pytam o to w watku): dlaczego i czy,
_odebranie_uprawnien_ jest dobrym zabezp. przed zmianš w hosts, czy tyle
samo warte, co RO, czyli niewiele.