Re: Przesuniecie partycji (align)

Autor: R.e.m.e.K <go_at_dev.null>
Data: Tue, 16 Oct 2012 11:59:45 +0200

Dnia Tue, 16 Oct 2012 05:29:56 +0200, Jacek napisał(a):

> Nie szukasz w opcjach. Interfejs jest graficzny.
> Łapiesz koniec partycji i przesuwasz w lewo/prawo.

No tak, tylko, ze to ma byc przesuniete dokladnie do jakiejs wartosci,
bedacej wielokrotnoscia 4kB, a recznie tego nie ustawie. Nawet przez
wpisanie z palca liczby, bo jednostka jest wyrazona w MB. No chyba, ze dam
1MB i zaloze ze bedzie ok. Ale wolalbym tego nie robic dwa razy, bo nie wiem
jak to bedzie robione dokladnie i czy przypadkiem nie bedzie przesuwana cala
zawartosc partycji o te kilkasety kB, a to bedzie trwalo wieki. Jak Easeus
Partition Master to zrobi?

Poza tym mam pytanie dodatkowe. Przed tymi dwoma partycjami jest jakas
dodatkowa dziwna partycja o wielkosci 128MB (opisana GPT Reserved
Partition). Dysk pracuje w trybie GPT, byc moze ten tryb ja do czegos
wykorzystuje. Czy jest ona potrzebna czy moge ja usunac?

--
pozdro
R.e.m.e.K