Re: przegladarka a wykorzystanie flasha/penadrive

Autor: m4rkiz <m4rkiz_at_mail.od.wujka.na.g.com>
Data: Thu, 11 Oct 2012 17:53:55 +0100

<adresss_at_poczta.pl> wrote in message
> czy jest jakis sposob na to, aby przegladarka WWW (firefox, opera)
> przy otwieraniu wielu okien kilkudziesieciu w kilku instancjach
> wykorzystywala pamiec flash (karta/pendrive). Mnie sie czesto zdarza,
> ze zaczyna mi system zmulac, bo pamieci RAM robi sie malo. Wiem, ze
> moglbym rozbudowac RAM ale to wiecej by mnie kosztowalo.
> Albo tak poustawiac przegladarke, aby zamiast do RAM wykorzystywala
> bardziej dysk niz pamiec - np. aby kilka sasiednich zakladek trzymala
> w pamieci RAM a reszta na dysku.

watpie

ram jest tak smiesznie tani ze nie widze sensu z pakowaniem sie w ciagle
swapowanie uzywanych danych i programow

jezeli juz to wybierz lekka przegladarke i uzyj czegos do blokowania
skryptow i reklam oraz zainteresuj tym co sie dzieje w systemie, co do
zasady na czystym systemie z 2GB ram nie powinienes miec takich
problemow*

pod firefoxem mozesz sprobowac ustawic duza pamiec podreczna na dysku
i korzystac z session managera, ale rozwiazania ktore bedzie sprawnie
dzialalo bez dosysania danych nie znam

*oczywiscue zalezy jakie to strony itd.