Re: Ratowanie Win7 - czarny ekran.

Autor: poli <300ton_at_gazeta.pl>
Data: Sun, 24 Jun 2012 23:27:39 +0200

W dniu 2012-06-24 22:50, Michal Kawecki pisze:
> ... Moim zdaniem szukać należy w tych badsektorach... Jak go
> zlokalizujesz, to można spróbować podmienić go na sprawną kopię.

Chętnie, tylko od czego zacząć tzn jak to zrobić? Dużo narzędzi dają
Hiren'sBoot jak i sama instalka Windowsa ale o takim które wyszuka te
pliki nie słyszałem.
Żeby chociaż sfc działało spod konsoli... Byłoby już zapewne po robocie.

> Poza tym nie widziałem wzmianki ani o uruchamianiu w trybie awaryjnym,

Napisałem.:-) Taki sam efekt jak "zwykłe" uruchomienie. Czyli NIC.

> ani w trybie z logowaniem - a w logach czasem są przydatne informacje.

A gdzie system zapisze te logi?

--
pozdr00fka
  poli