Ratowanie Win7 - czarny ekran.

Autor: poli <300ton_at_gazeta.pl>
Data: Sun, 24 Jun 2012 13:51:29 +0200

Witam.

System to win7 professional x86, sprzęt Athlon x64 3200+, 1GB RAM.
Objawy: po ekranie "Uruchamianie..." (ten z "kwiatkiem") zatrzymuje się.
Dysk pomryguje co sekundę a na ekranie czarno. Tylko kursor myszy,
oczywiście można nim poruszać.
Nie działa tryb awaryjny, objawy te same.
Victoria znalazła i zremapowała 2 bady. Chekdisk(/r /f) również oznaczył
8kB w uszkodzonych sektorach-żadnych zmian.
Załadowałem gałąź rejestru HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows
NT\CurrentVersion\Winlogon. Nie było tam wpisów: shell i
userinit-dodałem. Wciąż nic. Naprawa (systemu z płyty) informuje, że nie
ma nic do naprawiania a system wciąż nie wstaje. Aktualizacji sytemu z
płyty nie dokonam bez uruchomienia systemu (kuriozalne), sfc również.

Ratuję ze względu na programy, których konfiguracja jest mi nieznana a
klient po prostu otrzymał sprzęt do pracy i nie kuma co i jak.

Wiem, ze problem dość popularny ale żaden ze sposobów nie zadziałał.
Może podmiana rejestru...? Ale to zaraz przed reinstalacją.

Jakieś pomysły? Proszę! Bardzo proszę!

pozdr00fka

  poli