Re: Windows 7 czy 8?

Autor: m4rkiz <m4rkiz_at_mail.od.wujka.na.g.com>
Data: Fri, 15 Jun 2012 18:20:10 +0100

"Borneq" <borneq_at_antyspam.hidden.pl> wrote in message
> Windows XP będzie wspierane do 2014 roku, a co potem?

sie zobaczy

> Cena Windows 7 i 8 będzie podobna, Windows 8 nawet podobno mniej pamięci
> zużywa

przy obecnych cenach pamieci te kilkadziesiat-kilkaset MB to groszowa sprawa

> i jest nowszy

nie znaczy lepszy

> więc będzie wspierany dłużej niż Siódemka.

prawdopodobnie

> Ale z drugiej strony nowy interfejs wydaje się przeszkodą nie do obejścia,
> brak menu start, za to częste przechodzenie do widoku smartfonu. Chyba chcieli
> zrobić coś jak Unity, ale dla mnie Windows 8 jerst zbyt nowoczesny.

ta nowoczesnosc i wykorzenianie nawykow juz odbijala im sie czkawka nie raz

do windowsa 8 nie ma sie co spieszyc, jeszcze nie mial nawet premiery,
a systemy microsoftu do uzytku nadaja sie zazwyczaj dopiero po pierwszym
service packu ;)