Re: Windows 7 czy 8?

Autor: Luke <luke_at_luke.net>
Data: Wed, 13 Jun 2012 20:49:46 +0200

Dnia 2012-06-13 19:25, Użytkownik Borneq napisał:

> Ale z drugiej strony nowy interfejs wydaje się przeszkodą nie do
> obejścia, brak menu start, za to częste przechodzenie do widoku
> smartfonu. Chyba chcieli zrobić coś jak Unity, ale dla mnie Windows 8
> jerst zbyt nowoczesny.

Nie jestem "linuksowym pryszczersem", ale jeśli windows faktycznie
zmierza w taką stronę, wreszcie się przemogę i przejdę całkowicie na
X-y, obojętne pod jakim systemem (może być nawet któreś BSD), z jakimś
lekkim i mało zasobożernym menadżerem okien. Przez lata wszechstronnego
rozwoju open source w zasadzie nie znam takiego programu win
proprietary, bez którego nie mógłbym się obejść, a sam system jest u
mnie w komputerze jedynym oprogramowaniem proprietary (co nie znaczy, że
wszyscy są w takiej samej sytuacji).

L.